mår inte bra..

jag mår inte så bra just nu. de är lite jobbiga tider. med skolan å så. eller de är inte skolan. men de har hänt en sak som skolan ska reda ut. men de tänker jag inte skriva här. visst vi är inte kompisar längre tjejer, men vi var som bästisar så ja vill inte göra så mot er. tänker inte skriva om de i bloggen eftersom ni inte har gjort de. så de låter jag vara. men om någon vill veta så får ni fråga på pea eller nått. inte på bloggen. ja heter AL-MA @ . så där får ni fråga hur mycke ni vill. men jag kanske inte kommer kunna svara på allt.
jag kommer inte att skriva så mycke nu. eftersom jag inte mår bra.. är nu palar jag inge mer. skriver någon annan dag...
 lägger ut en bild nu som jag tycker är ball inte för att jag tänker hoppa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0