så skönt med helg.

idag var det lungt i skolan. Jag var med jennifer sandberg och sophia rusth idag. hade engelska tills idag och jag hade pluggat igår innan träningen. så det gick jättebra på ¨provet¨ eller vad man ska säga. fick beröm av pålsson. idag gick jag hem efter skolan med bella och jennifer en bit. sen gick bella och jennifer mot bussen och jag gick hem till mamma och peter. När jag kom hem fixade jag lite mellis fil och flingor , ett glas mjölk och 3 pepparkakor (a) som inte va slut. men jag lämnade 4 kvar eller nått. sen slängde jag mig på soffan och kollade på one tree hill. älskar den serien.
imorgon är det dags för stadslagsuttagning igen ska bli roligt har en träning imorgon och en på söndag. så de blir najs.
känner mej redo för de. Är mer tränad nu än vad jag var förra gången och då gick jag vidare. så ja tycker att jag ska göra de nu också. tjejerna i laget tycker att jag har en plats i stadslaget. skulle vara roligt om man kom me där. Får bara hoppas att tränarna också tycker som tjejerna. Nu ska jag kolla vidare på one tree hill. skriver nog ikväll eller imorgon.



puss på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0