Alma efterlyser en ersättare

Hej på er, har ni saknar mig? haha klart ni har!
Eftersom att min blogg får med besökere för var dag som går. Och jag åker iväg på fredag eftermiddag. Så jag vill inte tappa alla mina besökare. Därför söker jag en ersättare som ska blogga åt mig dom dagarna jag är borta. Den personen kommer få mitt nummer, och jag kommer ringa när det är dags för att blogga! Jag hade tänkt mig ca 3 inlägg om dagen. Den som gör jobbet får såklart pengar för det. Men pengarna får ni efter. När jag har sett hur min blogg ser ut och hur inläggen blev. Om dom blev som jag sa osv. Men de får vi diskutera senare. Det är bara att anmäla er med en kommentar eller så lägger ni in min på eran msn [email protected] .
Så hörs vi mer där.
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: emma

haha okej =)

2009-07-15 @ 11:51:46
URL: http://lifeupsidedown.blogg.s
Postat av: linda

jag skulle kunna, du kan ju läsa lite i min blogg och se om jag skriver bra :)

2009-07-15 @ 23:14:30
URL: http://lindhanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0