inlägg från landet

hej bloggen! jag fick inte med mig mitt internet upp.. Så jag kan inte blogga så ofta.. Men nu bloggar jag från pappas kompis dator. Idag var vi och kollade på en gård. Vi kommer nog att köpa den. Den ligger här ute i hudik. Så vi kommer ha de som ett landställe i några år. Sen kommer jag,pappa, monica och gustav att flytta upp hit. Kommer bli supermys!
Men de behövs jobbas en del där. Huset är inte nyss:P Det byggt på 1800-talet eller nått.
Men det kommer bli skitbra. Pappa ska isf om vi köper den gården att bygga en ridbana till mig också. Så jag kan rida dressyr och hoppa en del på gården. Vi hade ganska mycket mark typ 7 hektar. Det låter lite men det var jättemycket! Så får man lite skog till också. Sen vad har vi mer gjort.. jo idag har jag cyklat ett del. Jag och gustav cyklade lite. Sen ska vi gå ner och bada snart. Kommer kanske blogga lite till idag. men det blir nog senare.
sakna mig inte för mycket bara.
Jag vet att ni aldrig får nog av mig.
haha PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0