blogg.se = cp ?

det var inte vara jag som hade problem med sin blogg igår.. det var tydligen blogg.se som var helt cp. men igår gjorde jag inget. Eller jo först ett möte i handen i vita villa. Sen filmkväll hos johan i stan. Vi hade det jättemyigt. idag har jag slappat i soffan med syrran. Vi kollade nyss beck. Det blev spår i mörkret eller nått.. Den var ganska bra. Ska nog snart ta en dusch. mitt hår börjar bli skabb. så jag ska fixa de. ikv vet jag inte vad jag ska göra. Ska nog möta lisa hon ska lämna tillbaka en film hon har lånat av mej.



pusspuss


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag kunde inte heller blogga :'/

2009-06-18 @ 15:02:54
URL: http://mimmisofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0