en underbar dag i solen

idag blev det en riktig sommardag! Va i stallet hela dagen med Miranda. Jag red sen badade vi med Carra! Tog en del bilder som jag tänkte lägga ut. Så idag blev det årets första dopp, i havet med Carra och Miranda:)

här är lite bilder från idag.


lite dressyr


passgång???


mera dressyr


det gick lite fort..;)


mot stranden :)


mot havet


mys<3


hahah fulare kan man ej bli:)


sötnosen.


fort ut :)


det gick ganska bra i traven XD

har en heldel massor av bilder från idag.
men vi ska bada imorgon också. Så det kommer ännu mera bilder då.

juste jag tror att jag har hittar en perfekt häst nu som jag hittade går på nätet.
hoppas bara att det går hela vägen.

ps. Ett stort tack till Miranda som var med och tog kort idag.

ses sen
kram på er <3



Kommentarer
Postat av: sofia.

Allt bra idag? (:

2009-06-25 @ 17:27:01
URL: http://lagomlitensoffa.blogg.se/
Postat av: En besökare som du inte känner

Under den bilden som du skrivit "passgång?" så är de ju inte alls passgång=P Pass är ju när dom går med höger fram och höger bak samtidigt resp vänster fram och vänster bak samtidigt=P De där va bara ful trav XD

Fin häst, för att vara travare =)

2009-06-26 @ 04:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0