hemma nu

hejhej. det var mysigt med en heldag med klassen. först spelade vi minigolf i brandbergen sen åkte vi in till stan och åt på pizza hut. Sen gick vi på bio på hötorget. Vi kollade på 17 again. det var ganska bra. men jag trodde att den skulle vara bättre. Juste innan filmen hade vi ca en 40 min där vi fick göra vad vi ville. jag bea jennifer och madde gick bara runt i butiker. Då såg vi några snygga killar som tog kort på varanda så jag frågade madde om hon kunde gå fram och fråga om vi kunde ta kort tillsammans. Så sa madde: hänger du med då?
ja de klart sa jag.vi fick fram till dom. madde frågade och dom sa ja.. en av dom var jättesnygg ;) men dom kom från lettland.Då sa jag:jaha okej vi kommer från tungland :D hahahaha de var kul.
Efter filmen gick vi och fikade. vi tjejerna i klassen. det var mysigt. Sen åkte vi hem. När jag satt på bussen i handen hoppade elli och emmy på bussen. så vi åkte tillsammans hem.
nu ska jag ta något att äta sen duscha.

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0