orkade inte sitta vid datan igårkväll

tjaa. kom hem till pappa igår. satte mej och spelade guitar hero. Så jag orkade inte blogga.
hmm. nått nytt.. juste jag är hästvakt hela veckan. Så jag ska rida måndag,tisdag,onsdag,torsdag och fredag. På lördag ska han nog vila. Och på söndag ska Miranda få rida. Och juste igår hade vi jättetrevligt när mormor var hos oss. Vi åt jättegod mat osv. Kan betätta lite med om de. om det är någon som vill veta. Det är bara att säga till. På lördag morgon åker jag till åland en vecka så jag är borta på min födelsedag. Så då vill ja ha en massa kommentarer där det står: grattis alma! jag fyller år den 3 juli.
kommer hem den 4 juli. Nu ska jag ner och sola lite till på min baksida, sen äta och sen till stallet.
skriver nog mera när jag kommer hem.

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0