sånt som ingen läser utom jag :)

Lovar du att vara ärlig? visst
Du heter: Alma birgitta Madeleine ekström
Låt just nu: Ras cricket - skin
Om du röker: nej
Beroende av: pengar och kläder, skor väskor
Favoritkaraktär(er) i film: Carrie i Sex an the city
Vem behöver du mest just nu: bea tror jag<3
Vad tror folk om dig: modebög..
Stämmer det: nja lite kankse
Vad får du oftast komplimanger för: min underbara humår
Vad säger du för att imponera på någon: vet inte..
Hur imponerar man på dig: olika..
Brukar du skratta för dig själv? Haha ja faktiskt.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Från emmyhoe<3 - hejdå alma, kommer sakna dig gumman! Vi syns när jag kommer hem, sis<3
Vilken är din favoritmålning? what..?
Vart bor du: Haninge
Trivs du där:  nja..de är helt okej
Äger du några converse: nej
Festar du mycket:  nej.
Vad har du för mobil operatör: comviq
Är du allergisk i mot något: nej det är jag ej.
Har du haft sex : m
Nästa mål i ditt liv: gå ner i vikt
Hur svarar du i mobilen:  hallå.
Vem ringde du senast:  pappa<3
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: han skulle köpa hem glass till mej :)
Antal sömntimmar inatt: 6..
Sov du ensam: nej, med emmy
Tycker du om din pappa: Jag ÄLSKAR min pappa mest av allt
Brukar du komma i tid: oftast
När mår du bra: när jag inte är sjuk, eller när inget dumt händer.
När blev du fotad senast: igår
Vanligaste färg på dina kläder: olika pga årstid
Vad tycker du om fötter: jag hatar fötter 
Är du smart: haha nej.
Är du aktiv i skolan: nja
Vem/vilka saknar du just nu: melina,bea<3

Favorit dryck på morgonen: multijuice :)
Rakar du benen: Ja, senast idag
När brukar du gå och lägga dig: beror på vilken dag de är
Är du blyg: Njaa beror på .
Vill du hellre ha mail än brev: öö?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det gör jag..
Har du spytt offentligt: ?.
Har du varit full? yes
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: köra helikoptern me snoppen :D
Använder du stjärnor eller kajal: kajal på fest!
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: Mina närmaste vänner, och min familj.
Är du nöjd med ditt liv: ja det är helt okej..
Om inte, vad vill du ändra på: oj..mycket. ,rm jag önskar att jag vore oskuld!
Är du bortskämd: aa, förmycket..

så nu kom pappa med glass. ska äta upp de nu.
hörs kanske kanske kankse imorgon.
ska upp vid 7 och kolla top model.
kram på er


Kommentarer
Postat av: madde

jaa klart vi ska alma <33

2009-06-15 @ 23:39:40
URL: http://madeleinesandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0