ska sova nu

nu äntligen väntar sängen. ska bli skönt att sova nu. ska bara ner och stänga av den andra datorn och sen fixa mej. jag har inga  planer för imorgon. men de jag vill är att  åka till stan och köpa en klänning jag kan ha när vi slutar skolan på tisdag. men grejen är att jag har inte hittat någon sötklänning. Någon som har nått tips på vart det finns söta klänningar isf skriv en kommentar.
ni får ha de så bra. skriver imorgon när jag vaknar. juste..
vill bara tacka er som har kommenterat idag. jag tror att jag har fått ca 10 kommentarer idag. och jag är jätteglad för de. Sen har jag fått en del nya bloggläsare. Och ni är välkommna att fortsätta att läsa min blogg. juste ju mera ni kommenterar så oftare kommer jag att gå in på era bloggar.
nä nu ska jag ner och sova. Milo ligger redan i sängen och vill att jag ska klappa på honom så jag ska mysa lite med honom nu.
ses imorgon älsklingar.
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0