är med bella

Hej, är hos pappa nu har pluggat lite matte. Var nyss inne på facebook ett sväng. Bella kollar one tree hill. Hon är helt inne. hahah skitsöt. Försöker prata med henne ibland. Men hon hör inte .
Jag är jättestött idag..
Så de ska bli skönt att ta de lungt. Ska snart läsa lite engelska sen ska jag lägga mej brevid bella och sova =)
ikväll ska jag kolla på den rätte för rosing. Kollade på de i Kiruna. De var ganksa kul å kolla på. För någon av killarna knarkade så fick hon reda på de. Men jag missade de förra veckan så jag fick inte reda på vem de var.
Så jag ska kollade ikväll. Sen efter de ska jag duscha och sen sova. Orkar inte vara trött mer.
Nu lyssnar jag på lite Takida.. Ska göra de ett tag. Sen skirva i den andra bloggen sen blir de lite mer plugga. Sen ska jag lägga mej i soffan med bella :)
Skriver nog senare ikväll .
så vi hörs senare :)
kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0