Ett inlägg för dej<3

Hej bästis, hur är det med dej? det var länge sen det var du och jag.. som det alltid var förut. jag vet inte vad som har hänt.. varför vi inte umgås.. Jag tror att de ligger på dig om jag ska vara ärlig.
Men jag vill inte lägga allt på dej. Det är mitt ansvar också.
Men jag saknar de vi hade.. Våra mysiga hemmakvällar hos dej. När vi kunde kolla på film en hel helg och bara vara med varnada. Nu händer det aldrig längre..
Du krökar och jag spelar basket.
jag tycker att de är synd att du lägger all din tid på ditt krökande. visst jag krökar också. Men jag saknar den gamla du. Jag vill ha tillbaka de som vi hade. De känns svårt att kalla någon för bästis om man aldrig ses. Förutom i skolan dåda.
Jag vill bara säga att jag saknar dig, nej de gör jag inte alls, jag saknar oss.

jag tror att du vet att jag menar dej..

saknar du inte den här tiden?
 








jag saknar de hela tiden iaf<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0