godmorgon

vakande vid halv tio idag jag fortsatte att kolla one tree hill. Sen gick jag ner och åt lite kött och potatis. Sen kollade jag med syrran på någon hitler film. Fast jag orkade inte kolla hela så jag tänkte skriva lite. Juste jag har match idag så de kommer bli skönt.
Just nu skriver jag lite med Jennifer på msn. Hon ska läsa min blogg om kryssningen. Sen har hon skickat lite bilder till mej från stallet. De gick inte att skicka förrut men nu gick de. Så jag har bilderna nu.
kan lägga ut lite bilder (om de finns några bra)
Fast de kanske inte är så intressant men aja har ändå inga andra bilder. Juste ska be linnea lägg in bilderna idag.
Så då får vi se dom också.

här är lite bilder från stallet då.


älsklingen<3


cara och jag.


sötnosen visar tänderna.


haha kolla hans framben, jättesöt.


Nu orkar jag inte lägga in flera hästbilder, ni ville nog ändå inte se dom.
snart är det dags för nya bilder, visst Jennifer?

nu ska jag städa på mitt rum och sen sova lite.
kram / alma


Kommentarer
Postat av: Denice

kuul:) vad heter den då?:) ras? vart står den?:)

2009-03-22 @ 22:03:47
Postat av: alma

han heter Caracal och är ett varmblod och är står i Sandemar nära Dalarö :D

2009-03-22 @ 22:27:12
URL: http://systrarnaekstrom.blogg.se/
Postat av: Denice

okeej:D kuul:D När blev du medryttare på den?:) Är de den du ska hoppa med för Monica?:)

2009-03-22 @ 22:29:02
Postat av: alma

i höstas började jag rida på honom:)

japp det är vi som ska dit och hoppa lite.

2009-03-23 @ 21:22:52
URL: http://systrarnaekstrom.blogg.se/
Postat av: Denice

Okeej kul:) ha de bra!:)

2009-03-23 @ 21:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0