hej på er!

hej alla söta läsare, förlåt att jag inte har skrivit men jag har inte orkat skriva nått. I Fredags vad det krök hos Rt sen i Lördags var vi bara i handen. Idag har det vart en basket dag. Herrlaget vann deras serie (basketettan) som är sveriges näst högsta serie. Så grattis killar. tycker att de var kul att ni gick så långt. Så jag tycker att det var jättekul.
Juste imorgon kommer mamma och Peter hem ifrån thailand, dom skulle komma hem inatt med deras plan är ca 12 timmar sent..
Ska bli skönt att få träffa dom sen. Och de ska vli kul att få sina kläder osv :D
kan fixa bilder när jag har fått dom.
Kollade nyss bilder från thailand, jag mamma och syrran var där för nästan ett år sen. fan va skönt det var där nere.
kan fixa lite bilder sen. Imorgon börjar jag skolan 12. Så jag har en ganska najs sovmorgon.
Så jag kan gå och lägga mej ganska sent ikväll. Juste det är ingen beck ikväll men det är någon annan bra film tror jag.
kan ta en titt på tv.nu.
nä det är inget roligt på tv idag. Så det får nog bli en film från min hylla istället.
Ska nog börja fixa till det där uppe på mitt rum nu. ska jag får det lite mysigt också.
Har lite godis hemma som jag tänkte äta också. Skriver nog mer sen.

bilder från thailand då:

koh lanta

syrran

Krabi

också krabi


vill tillbaka..


frida, jag och lollo, när jag kom hem efter thailand.
om man tänker efter så kan jag bli jävligt brun XD
eller vad tycker ni?

nu ska jag välja film osv, skriver mera sen.
puss på er <3

Kommentarer
Postat av: julia

jävla niggah alma :D

2009-03-31 @ 20:13:58
URL: http://shobra.blogg.se/
Postat av: alma

om ja va :D

2009-03-31 @ 22:15:47
URL: http://almaiishere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0