mystorsdag

idag har jag haft det mys hela dan. Först skola sen gick alla hem till jennifer och madde. Melina hade tragit dit några kompisar så dom var där ett tag.
Det var ganska trevliga killar. Juste idag i skolan så gick vi tjejer ut och myste (tog lite bilder)
Sen vid 5 tog jag och iza bussen mot brb där iza skulle sola och där jag bytte buss till handen. Jag kom hem pluggade, Sen vid halv 7 kom Corre och hämtade mej, sen åkte vi och tränade basket. Det gick bra idag på träningen. Vi sprang en hel del. Så de känns bra nu. Har blivit av med fett idag :D
ska träna magen idag också innan jag går och lägger mej. Ska plugga lite till också. Har engelska läxförhör imorgon så jag måste få g på de.
Men de kommer jag att få :)
ska läsa lite mer ikväll sen lite imorgon också. så det bli najs.
nä nu ska jag gå och lägga mej är, trött på den här skiten nu :D

bilder från idag,

jag, bea, iza och julia<3

jennifer,sofia,jag,iza,melina, julia och bella<3

madde,sofia,jag,bea,iza,melina,julia,bella<3

bella och jennifer, söta<3

vi hörs mer imorgon då är det fredag, ska bli skönt med helg
visst?
godnatt / alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0