nya kläder

hej på er . Igår och idag köpte jag nya kläder som jag typ älskar fick nyss bilderna på dom av bea. Vi tog kort på dom idag. Bea fick leka modell och jag tog korten, Max kollade på. Dom drog hem för ca 2 timmar sen. Jag skulle plugga. Och de är de jag har gjort idag. Nu ska jag sova blev lite sent igår. Så jag orkar inte gå runt och vara trött hela tiden. HAHA jag bea och jennifer somnade på samma lektion idag. var lite kul.
aja ska lyssna lite takida nu. Imorgon blir det stallet sen träning .
Åhhh.. Lyssnar på Takida - burning insida nu. FAN VAD JAG ÄLSKAR LÅTEN!  Älskar nästan alla hans låtar. Kan inte sluta lyssna på dom! Aja ska lyssna vidare nu.
här är bilderna (allt är från gina)



nu måste jag sova, godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0