tjenna!

har nyss badat, skulle ha färgat håret idag men jag orkar inte så jag får göra det imorgon.
Köpte färg idag när vi var i brandbergen, tjejerna skulle fixa cigg. ahhahhaa jag och madde fick sätta upp en bild också.
hahahah de var skitkul.
sen hittade jag en 50lapp på gatan också. Så då gick jag råd med hårfärgen! lucky me :D
Så de känns bra att jag har köpt nått viktigt för mina pengar, mina sista pengar.
juste ska få nya jeans i veckan också, stinalee har nyss köpa dom. Dom är ljurblå med en massa hål i.
NI kanske har sett dom, men jag tycker att dom är sjukt snygga!
Så de ska bli skönt när pappa betalar för dom. Imorgon blir det stallet sen vet jag inte ska nog försöka träna, om jag orkar.
Nu ska jag snart gå och lägga mej ska bara be sofia skicka lite bilden från idag.
tog nyss en bild från bellas blogg så det blir lite blandat.
nu ska sofia äta så jag får vänta lite :P

tio min senare
åhh.. sofia är fort nu...
har väntat ett tag nu..
aja börjar att lägg ut dom bilderna jag har.
sen måste jag sova för lägga in dom anda imorgon då.

de gick bra för oss madde :D

älskar er tjejer<3

nu orkar jag inte vänta mera, godnatt<3

Kommentarer
Postat av: linnns

sv: Nixpix, hon är min medryttarhäst :) Håller du själv på med hästar eller? :)

kram

2009-04-01 @ 22:05:58
URL: http://linnns.blogg.se/
Postat av: alma

haha om ja gör :)

men aaa de gör jag!

2009-04-02 @ 14:39:10
URL: http://almaiishere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0