frågor och svar

ni fick ihop några frågor iaf. tack alla som frågade, här kommer era frågor och svar.

fråga ett: Varför är du så söt?
Svar: jag har väl söta föräldrar.

fråga två: Vad är din största önskan?
Svar: oj..bo på en fin gård tillsammans med min famlij (när jag blir stor)

fråga tre: Kan vi träffas snart igen?( från ebba)
klart vi kan ses igen gumman<3

fråga fyra: Är du oskuld, om inte när blev du av med den?
svar: nej jag är inte oskuld. men när jag förlorade den angår inte dig :)

fråga fem: Röker och super du?
svar: nej det gör jag inte länge. Men om jag ska vara ärlig så har jag gjort det en gång i tiden, vilket jag ångrar idag.. Men idag kan jag gå på fester utan att dricka. Och det trivs jag med :)

fråga sex: jag saknar dej, när ska vi träffas?(från malin)
saknar dej oxå! vi ska ses snart gumman, jag lovar<3

fråga sju: Vad fick dig att börja blogga?
oj.. det va för 2 år sen.. kommer inte ihåg. men jag tycke nog att det skulle vara roligt och intressant med en egen blogg som folk läser osv.

kraaam / alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0