guld!

efter en låång match vann haga (vi) Vi kämpade hela matchen och vi vann med 25 poäng.
Så vi fick en till medalj. En guld medalj. jättebra jobbat tjejer kul att vi fick ta ännu ett guld tillsammans.
hahah jag och cornelia började gråta innan matchen hade börjat. För Ronnie (tränare) höll om oss alla spelare och sa: Det spelar ingen roll om ni förlorar, ni kommer ändå ha en plats här inne, så pekade han på sitt hjärta.
så jävla fin sagt av honom.
Efter matchen blev det donken i norrasköndal. Nu är jag i Tungelsta vi ska grilla och spela kubb osv.
imorgon ska jag ladda in bilderna från finalen, det blev inte så många med en del.
ska kolla om det finns några på facebook snart. Hittar jag några så lägger jag in dom snart.
kram / alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0