hemma

shoo. läget?
jag mår fint. kom nyss hem Veronica körde hem mej. hon skulle hämta sin mamma i stan. Det gick bra idag i stallet. Först så var han jättestel och bara ville springa. Sen på slutet kunde jag trava på  ängen med låånga tyglar utan att han stack. Så jag va nöjd efter.
Vi ska rida tillsammans oftare nu. Så det kommer bli mycket roligare då.
tänkte berätta lite om igår. jag å bea åkte till söder och käkade sen drog vi och mötte kompisarna i kungsan. Kom hem till haninge vid 11, där grillade vid till typ 1 så drog vi hem sen.
Sen fick jag köra hampus moppe ca en halvmeter. Jag kunde inte köra längre XD
jag jag ramlade med moppen.
hahahahah.
Det var kul.
Som jätteskönt hemma hos bea inatt. Nu ska jag ta en dusch och sen dra mej mot tungelsta.
skriver nog lite innan jag drar.
bilder från igår:


rix fm

korvarna

jag och bea<3

ni får ha en bra lördagkväll / alma



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0