nybadad hund & nybadad alma

halloj! harn nyss badat milo. sen tog jag en bad själv. Ska snart åka hem till pappa och hämta lite kläder osv. Ska kolla med bea om jag kan ta med mig lilla vovven till beas kusiner, så slipper han vara ensam hela dagen. Mamma och peter kommer hem vid 8 så han kommer vara ensam ett bra tag då. och det vill jag inte. Så milo får nog hänga med ut på äventyr idag. Så får han träffa Molly oxå. Det blir nog kul får dom, sen är det bar för Molly oxå att träffa andra hundar.
nu ska jag gå och klä på mig. Sen dra jag mej mot pappa.

såhär ser min bussresa ut:

Från Klenavägen fredag 1 maj ca kl 11:27 till Vikingaskolan kl 11:58

Ta buss 825 från Klenavägen mot Handenterminalen.
Den går från Klenavägen ca 11:27 
och kommer till Handenterminalen 11:38.

Vid Handenterminalen byter du till buss 829 mot Vikingaskolan.
Den går från Handenterminalen 11:53.
Du är framme vid Vikingaskolan 11:58.

Restid 31 minuter.

Trevlig resa!
- Tack så mycket. ska ringa bea nu, ses sen.
kramar / alma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0