vad händer Milo??

idag vaknade jag av att Milo låg på min mage och kraffsade på mej.. Alltid lika mysigt. Jag släppte ut honom på baksidan. Så satte jag mej vid datan. Sen efter ett tag sitter Milo bakom mej och skakar som en galning.. jag frågar hur det är med honom men han hör typ inte?
Sen reste han sig upp och skulle gå. Men de kunde han typ inte. Hans bakben var typ lama eller nått. Jag satte mej brevid honom, och såklart började jag gråta. Jag tänkte: inte ska min ögonsten dö idag. Men de trodde jag helt ärligt..
Fyfan jag skulle aldrig klara av det att min lilla vovve som jag fick när jag var 5 skulle dö idag. Men sen gav jag honom en köttbulle sen blev han normal igen??
Jag fattade ingenting. Hoppas att det inte händer igen bara.

bilder på milo och mej.



hoppas att det aldrig mer händer..<3


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad läskig, vad är han för ras han är söööt

2009-05-10 @ 17:21:38
Postat av: alma

aa eller hur.

han är en lasapso och papillon

2009-05-10 @ 18:45:30
URL: http://almaiihere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0