helt mållös

jag kan inte förstå att tiden är snart slut.. de har gått så fort. Och jag är helt mållös. Jag pratar inte alls med pappa. Jag bara bråkar med Anna. Det är jag och älskade storebror som är sams. Men jag är helt mållös. Jag har inget att säga pappa just nu. Jag är så besviken så det inte är sant. just nu befinner jag mig i en mardröm som aldrig vill ta slut. Jag mår så sjukt dåligt just nu.. Började till och med gråta idag efter träningen. Jag kommer sakna honom så hemskt mycket. jag kan inte föreställa mig att den dagen ska komma om mindre än 2 veckor. Att jag ska lämna bort min älskling, min ögonsten, mitt allt. Jag kan inte tänka tanken att jag ska räcka över honom till någon annan och sen se dom gå iväg och jag vet att jag aldrig mera kommer att få se honom.
Vi har gått igenom mycket tillsammans. Både skratt och gråt. Vi har utvecklats sjuktmycket både du och jag. Och vi hade inte klarat de utan varandra. Jag vet att ni inte är några hästmänniskor ni som läser min blogg. Men utan mig hade inte han gått så bra som han gör nu. Han hade inte gått i form, han hade inte hoppat lika bra och högt som jag har lärt honom. Han hade fortsatt att vara en stor fegis. Det är han inte nu, nu är a´han bara en liten fegis. Han är mycket modigare nu. Sen finns det massor av saker som jag har hjälp honom med. tex hans högergalopp. och tänk allt han har lärt mig.. Utan honom så hade jag inte vågat satsa så som jag gör nu. Nu ska jag verkligen göra de. Det kommer bli tufft utan dig. Men jag ska ändå jobba på och jag ska bli ännu bättre än vad jag är nu. Jag ska kämpa.. Jag ska visa pappa att jag är värd en ny häst. Jag vet att jag inte kommer att få en ny häst nu. Men kanske en sommarhäst eller kanske en foderhäst till? Jag vet att jag inte kommer att få någon ny häst förns jag fyller 18. För att jag vet vad jag kommer att få när jag fyller 18. De kanske ni också kommer att lista ut. Men jag ska visa honom att jag älskar det så mycket å att jag är värd en ny. Även fast jag vet att jag kommer att få en ny så vill jag ändå visa honom att jag inte kan vara utan dom. Men nu ska jag sluta prata om mina framtida hästar. Nu ska jag prata om dig Oscar. Eller dom i egentligen heter : Ädla oscar. Och de namnet stämmer in så bra på min älskling. Du är verkligen ädel killen.<3
jag vill bara att du ska veta att jag aldrig i hela mitt liv kommer att glömma dig. Du var min första häst och den tiden var helt underbar<3

dom finaste bilderna:














<333

Kommentarer
Postat av: bea lindström

alma :(

2009-11-16 @ 23:42:02
URL: http://bealindstrom.blogg.se/
Postat av: alma

jaaa, min ögonsten försvinner snart :(

2009-11-16 @ 23:48:48
URL: http://almaiishere.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför får du inte ha kvar honom :(

2009-11-17 @ 10:15:32
Postat av: alma

för att min far inte har råd just nu.

det är ju bara han som betalar för Oscar. Mamma gör ju inte de. Så det blir ju dyrt för pappa att betala för honom ensam vid jul.

2009-11-17 @ 18:45:50
URL: http://almaiishere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0