Alma hissar och dissar

jag tänkte börja med lite hiss och diss här i bloggen. Kan vara kul att göra något nytt. Så ni får läsa om något annat. Hade tänkte börja med dagens outfit varje dag nu också. Sen på söndagarna så ska jag lägga ut alla daganras outfit och så får ni rösta på vilken outfit som var snyggast.


* Nitar: Nu för tiden så är det många som använder nitar tex på sina skor osv. Jag tycker att det är skitsnyggt! 
Så fortsätt att använda de ett tag till medans det är inne.

* Stickat: Gud jag älskar stickat. Det passar sjuktbra till hösten också. Men man ska vänta lite till innan man börjar med lite mera färg på sina stickade plagg. Vänta tills löven blir färgade.

* Brunthår: Brunthår är skitsnyggt under hösten och vintern.




* Gina tricot: Visst, gina har jättemycket fina kläder, väskor osv. Men.. Ingen bra kvalite.. Allt går sönder! Jag vet inte hur många plagg jag har fått slänga som jag har köpt därifrån.
Håller ni inte med? att mycket där ifrån går sönder!

* Blondinbella som brunett: Visst det är hörs och hon har brundhår. Men ärligttalat hon heter ju blondinbella. Inte brunettbella.. Eller?!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0