ett inlägg om helgen

Jag var ledig i Fredags de var då vi åkte ner till Borås. Farfar kom och hämtade mej vad ca kvart i 10. Då åkte vi till brandbergen och där blev jag avsläppt. Alla tjejerna hoppade in i bilarna. Vi åkte i två minibussar. Vi hade jätteroligt i bilen. Vi pratade om massor av olika saker. tex barnfilmer..
Jag somnade när vi nästan var framme så jag sov lite iaf. När vi var framme vid hallen som första matchen va i så tog vi alla våra saker och sen gick vi och böt om. Första matchen vann vi ganska lätt. Det gick bra för laget och gör mig när vi spelade. Efter matchen åkte vi till en annan skola (den som vi bodde i) Alla packade upp sina saker osv. Vi bodde på plan 5 och det var 10st trappor upp. Och ingen hiss fanns det heller... Efter att vi hade packat upp alla saker så gick vi ut på stan och köpte godis. Sen när vi kom tillbaka till skolan åkte vi för att kolla på en basketmatch. Det var ett annat hagalag som spelade. Det var flickor 95. Vi kollade på matchen sen åkte vi hem och sov. Vi gick upp vid kvart över 6 på Lördagen för att spela match. Vi mötte Borås som vi vann över med ca 5 poäng. Det var en riktigt bra match. Det var skitrolig att spela. Sen gick vi tillbaka till skolan vi bodde i för att äta lunch. Sen vilade vi i någon timme eller två. Senare på kvällen hade vi en till match som vi också vann med mycket missade bollar och dåligtspel av oss. Men vi vann tillslut. Eftersom att vi hade vunnit alla matcher så kom vi till final. Som vi spelade på Söndagen klockan halv 2 i boråshallen. Vi mötte hemmalaget borås. Men denna gång så vann vi med ca 20 poäng tror jag. Vi spelade sjuktbra! Och som ni kanske förstod så vann vi hela cupen!
Skönt att vinna över alla bönder!


bilder från cupen!


under finalen.
(jag nummer 5)


<3


sara, melina och cornelia.


hela laget.


1,2,3 HAGA!


mot borås (första matchen mot dom)


juste, vi gick på bio också.


mot kvarnby


corre å jag<3


jag och pernilla<3


:)


melina, syrran och lollo.


cupen var riktigt lyckad.
fick över 150 bilder skulle jag tro.
orkar dock inte lägga ut alla.

snart kommer dagens outfit också!

pusspuss.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0