Hoppade idag

Hejhej bloggen och alla läsare. Idag va det en skön dag i skolan. Slutade vid 2 tiden. Så efter skolan åkte jag till handen där jag mötte Pernilla. Vi åk donken sen åke vi till stallet. Idag blev det ett rikdigt bra pass. Det var bandar också. Först skrittade vi ut en stund. Sen en hel del dressyr. Sen på slutet hoppade jag och oscar lite. Det gick jättebra!
Så jag är jättenöjd med dagens pass! Ska nog hoppa lite på Söndag också.
Men imorgon blir det andra puckar!
Imorgon efter skolan ska jag först till stallet. Sen ska jag på tjejmiddag hos kusin! Vi ska äta tacos och bara umgås!
Nej, nu ska jag hoppa in i duschen.
Här kommer även dagens låt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0