Borta bra men hemma bäst!

Äntligen fick jag somna i min egna säng. Det har jag längtat mest efter. Det är så skönt att vara borta i några dagar och sen komma hem och sova i sin egna säng. Det är det bästa med att åka bort, när man kommer hem!
Idag så vaknade jag vid 20 i 10 då gick jag ner och åt frukost med pappa och storebror. Sen kom pappas kompis hit så vi drack kaffe och sen hoppade jag in i en duch. love it!
Och sen drog pappa och hans kompis dom ska upp till Landet och lämna massa saker så pappa kommer hem imorgon. Men iaf.. Idag ska jag till Handen och luncha med Johanna jag vet inte om bea ska me men vi ska snacka med henne också :)
Sen vet jag inte riktigt vad som händer.. Det är träning ikväll men jag ska inte träna eftersom att jag är sjuk..
Eller jag har varit sjuk men jag har hosta osv. Så det är nog inte så bra om jag går och tränar idag om jag hade feber igår. Så jag tror att jag hoppar träningen idag.. :/
Men nu ska jag börja fixa mej. Kan lägga ut dagens outfit snart också. Ska bara kolla vad jag ska ha på mig.
Men vi hörs snart igen.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0