En lugn och skön dag!

Hejsan! Tänkte bara berätta att jag lever och så tänkte jag lägga ut lite bilder från igår.
Idag har jag bara tagit det lugnt Elli drog och Johanna och Bea kom hit så snackade vi om igårkväll. Haha dom hade dragit från festen utan mig så jag blev kvar där med grabbarna massa randombrudar och Linnea, och Elli.
Men vi hade jättetrevligt igår. Vi drog till Trångsund och festade lite :D
Men nu ska jag snart börja fixa mig. Jag ska hem till Pappas tjej och äta middag å jag ska ta tåget eftersom att pappa är inte hemma han är i skåne så jag får åka dit på egen hand. Men jag lägger upp dagens outfit innan jag drar.

från igår:

Elli, Bea och jag.


jag!


Jag och syrran


Jag och barndomsvännen Andreas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0