Godmorgon bloggen

Hej på er. Sitter nyvaken i min säng idag hade jag ställt klockan på 10.30 men jag vaknade av mig själv 10.27 så det var ganska skönt. Tänkte berätta lite om gårdagen jag var med Lisa och Johanna och vi var bara ute och tog det lugnt. Vi träffade lite folk som vi pratade med. Asså vi träffade folk som vi kände :P
Sen snackade vi engelska med en polack ahah vi lärde honom att säga hej på svenska ;) ahah det var skitroligt.
Men sen drog vi hem vid halv 12 då vi inte hade något att göra längre. Så jag gick och la mig när jag kom hem. Dock somnade jag inte på en gång. Fick en sms av Robin efter 12 då han hade slutat jobbet. Han frågade var jag gjorde och sen frågade han om vi skulle ses en stund. Så jag klädde på mig och gick ut och mötte Robin vid min parkering. Så vi stod och pratade lite och bestämde att vi snart skulle ses igen.
Eftersom att vi inte har setts på några veckor. Så vi ska snart ses igen. Jag har saknar Robin lite :)
Så nog om gårdagen:
Idag så ska jag in till stan med Bea, Lisa och Johanna. Vi ska in och köpa en sak till Ellinore som fyllde år här om dagen och idag ska hon ha tjejmiddag så vi ska köpa något till henne :) Sen ska vi till gamla stan och jag ska kolla om min piercing har läkt bra. Det har gått 2 veckor sedan jag tog den så jag ska tillbaka idag och kolla så den ser bra ut. Vilket jag tror!
Men nu måste jag börja fixa mig ska ta bussen mot tåget om en timme så vi hörs senare under dagen.
Kanske hinner med dagens outfit innan jag drar men vi får se.

haha jag och robin från i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0