Hej på er!

tja. Jag kom nyss in med hunden. Har varit och lämnat Johanna vid bussen. Hon kom hit idag på morgonen. Men hon skulle åka och köpa något till hennes lillesyrra (madde) som fyller fjortis idag! Grattis!
Så nu sitter jag i sängen tänkte kolla på en film och bara ta det lugnt. Igår blev det en lugn hemmakväll hos pappa. Linnea,bea johanna och Jennifer var här en stund sen drog alla hem till sig för att sova. Så jag gick och la mig vid 2 då linnea drog hem till en killkompis ;)
Idag händer det inte så mycket ska bara ta det lugnt och kolla på film osv. Imorgon är det Måndag då blir det skola och efter skolan så har vi/jag slutspelsmatch hemma i Brandbergen. Jag är sjukttaggad inför matchen. Hoppas att det går bra imorgon på matchen. Jag håller på att bli sjuk igen... Men det går nog bra ändå!
Nä, nu ska jag kolla på Micke och Molle! Har nyss laddat ner den om någon har några filmtips så är det bara att lägga in en kommentar så jag har flera filmer att kolla på.
Men vi senare. Dagens outfit kommer även senare ;)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0