Dagens ridpass

Idag blev det hoppning. Vi hoppade 80cm och det gick bra. Hon rev några gånger, men vi klarade oss över 80 iaf. Men hon har ju inte så mycket bakmusklen nu men vi jobbar på det. Vi kommer nog kunna hoppa runt 110-120 sen skulle jag tro. Hon tycker ju att det är roligt och hon tvekar aldrig. Så det blir nog jättebra sen!
Här kommer en dressyrvideo och en "hopp"video. Hindret ligger på 70cm och det ser inte sååååå jättebra ut men det är ju andra gången jag rider henne och ingen av oss har hoppat på ett tag.
Men det såg iaf helt okej ut tycker jag.
Tack till bea som var med och filmade!



och "hoppvideon"



Nu ska jag slagga.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0