Day 03 – Your parents

Ni som har hängt med ett tag vet kanske att jag bor hos min Pappa.
Min Mamma har jag ingen kontakt med så vi skippar att skriva om henne tycker jag.
Pappa: Heter Tomas och är världens bästa! Han ställer alltid upp för en. Gör alltid sitt bästa.
Han är delägare i gymnasieskolorna yrkespluggel i Bromma och Uppsala. Så han jobbar som lärare.
Han älskar att åka utomlands och tar gärna med oss (jag och mina syskon) på en resta till tex spanien, dit han älskar att åka.
Sen älskar han att vara på landet som ligger i hudik, eller på våran gård som han och hans tjej köpte för något år sen som ligger mellan hudik och sundsvall.
Han tycker också om djur, han älskar att ta med hundarna ut på långa skogspromenader, eller att få komma till stallet och få klappa på min dåvarande häst oscar.
Jag trodde inte då att pappa var så intresserad av hästar men nu när vi inte har någon häst så är han jättetaggad på att ta tillbaka Oscar igen.
Pappa älskar att träna, det är de bästa han vet nästan.
Han tränar 5 dagar i veckan. Han spelar hockey men några gamla vänner på måndagar, han gymmar, är ute och springer och ibland yogar han med sin tjej som är yogatränare på friskis och svettis.
Han tycker också om att ta det lugnt. Kolla en film hela familjen, det är viktigt för honom.
Att få göra saker tillsammans.
Det är min pappa de.

(klicka på bilden för att dem ska bli större)

  
Pappa                     pappa & jag spanien 08     pappa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0