Godmorgon!

Hej och godmorgon! Igår var jag hos jennifer ett tag. Sen kom micke och hämtade oss. Så släppte vi av jennifer vid konsum. Sen åkte vi vidade hem till micke. Så skulle han duscha så jag satt vid facebook och nördade. Sen snackade vi om han nyfixade rum osv. Sen ringde en kompis till Micke, han frågade om vi ville med ut och slira. Så vi hängde på. Men först hämtade vi upp bea i söderby.
Vi mötte upp mickes kompisar i jordbro där vi slirade massor.
Det var skitläskigt i början men på slutet gick det bra, tills micke den idioten släppte ratten å skit. haha jag fick panik och skrek: vaaafaaan micke! haha men det var faktiskt ganska kul.
Sen släppte han oss hemma hos bea så kollade vi på någon konstig film sen mötte jag jennifer vid 11 så gick vi hem till henne och kollade på film.
Och nu har jag nyss vaknat, ska hoppa in i en dusch.
Idag blir det stan. Få se om man hittar några julklappar kanske :)
Men vi hörs senare!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0