Träning snart

hej på er.
Har nyss ätit en macka, ska snart dra iväg å träna. Ska bara byta om sen dra sig mot bussen.
Träningen slutar kvart över 7 idag så det ska bli skönt att komma hem tidigt. Då blir det ett bad sen städa lite på mitt rum. Imorgon är det Torsdag, då har vi kallkök och lektioner efter de. Det är veckans jobbigaste dag. För efter kallköket vill man bara hem å sova. men nej, vi har 2 lektioner efter de... Arbetsmiljö/svenska och sen tjej/killgrupp. Slutar typ 4 imorgon vilket inte är kul alls. Då blir det upp till Centrum och köpa hårfärg.
Sen hem, färga håret, sova, äta och sova lite mera :)
Men nu måste jag börja klä på mig träningskläder.
Hörs nog efter träningen.


gammal matchbild.
Ni ser mig i högra hörnan som sätter en 3a ;)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0