Godmorgon

Tja och godmorgon. Idag mår jag bättre. Har inte feber just nu så det känns jättebra. Dock har jag hosta och är snorig. Men det löser sig också snart. Så jag kan nog träffa kompisar sen när dom har slutat skolan.
Måste träffa bea och johanna för imorgon åker jag till Norrland..
Och kommer hem på söndag. Så jag måste träffa dom idag eftersom att jag inte hinner träffa dom imorgon efter skolan. Eftersom att jag bara ska på två lektioner imorgon sen åker jag till pappas jobb och där ifrån åker vi upp till huset i Norrland. Eller om vi ska till gården.. aja skit i de. Vi ska till Norrland iaf och det blir Landet eller gården så vi får se.
aja. Sitter och chattar med Madde och Johanna på msn. Ska fortsätta med de nu.
Så vi hörs av under dagen.
Puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0