Hej på er!

Nu ska jag berätta om min dag.
Jag vaknade imorse av att min pappa skrek: Jaaaa!
Han kollade på hockeymatchen! Sverige-Finland.
Så jag somnade om och sen somnade jag om och gick upp klockan halv 8. Så fixade och mig osv. Jag gick hemifrån 08.25
Jag skulle ta bussen 08.32 Men den bussen gick inte. Men jag stod där till 20 i 9.
Så jag gick upp till söderbymalmsskolan och ta en buss därifrån mot brandbergen och därifrån en buss till skolan.
Så jag kom såklart försent..
Men jag kom i tid till dom andra lektionerna så de känns bra :)
Efter skolan gick jag och bea hem till Johanna. Vi gav henne blommor och glass. Hon är hemma från sjukhuset nu. Så hon blev glad att vi kom med glass och blommor till henne. Vi stannade där i ca en timma.
Sen tog vi bussen (som var sen) mot brandbegen och bytte buss hem. (som också var sen!)
Men nu är jag hemma ska snart åka och träna..
Fast jag har mycket att plugga också eftersom att jag har 2 prov och 2 arbeten som ska in i veckan..
Aja nu måste jag plugga lite och ta något att äta.
Vi hörs sen.
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0