Skola och fika

Hej på er! Kom nyss hem. Jag har varit i skolan och sen åkte jag med bea samma buss mot handen. Fast bea klev av hemma. Jag mötte lite trevligt folk i centrum idag. Mötte Hanna och Amanda inne på H&M. Sen mötte jag Jimmy och Krilla ute vid bussnarna. Sen och Anna (syrran) vi gick in och fikade på café´momo. Vi delade på en sallad. Sen gick vi runt och kollade lite. Jag köpte inget idag men efterom att jag köpte lite saker i Fredags så känns det helt okej ändå.
Ska försöka åka hem till mamma och peter i veckan och hämta min nya telefon. Så ska jag och pappa låsa upp den eftersom att den har 3 just nu.. Så de ska jag fixa i veckan!
Men nu ska jag sätta mej och plugga lite so. Har prov i religion imorgon.. Så jag har en hel del att göra.
Men jag kommer att blogga en del senare ikväll. Tänkte skriva lite om syskonkärlek.
Fick tanken på att skriva om de nu när jag skrev om min familj i Söndags tror jag att det var. Men nu ska jag sätta mig och plugga.
Hoppas att ni får en roligare Tisdag än vad jag får som är fylld av skolböcker..

lägger ut en bild från när jag var blond!
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0