Svar

Anonym om Lagar middag:
kan inte du berätta lite om din familj?
IP: 90.230.119.

Svar: Joo visst kan jag självklart göra de.
Tänkte faktiskt på de här om dagen att kanske berätta lite om min familj och även lite om mig.
hm.. Vart ska jag börja..?
Jo, jag bor med min Pappa och mina 2 äldre syskon Anna 17 och Anders 21år i ett rashus i Handen. I höst har vi bott här i 3 år. Innan de bodde vi i en villa ute i Tungelsta. 
Pappa: jobbar som lärare på en skola i bromma som han var med och stardade för snart 2 år sen.
Så man kan säga att han är företagare. Pappa har även byggt ett hus uppe i Norrland som vi har som landställe. Han har även en gård uppe i Norrland tillsammans med sitt ex.
Mamma: Min mor bor just nu i huddinge i en villa med sin man Peter. Mamma och Peter gifte sig igår. Dom gifte sig i hemlighet så ingen ni vuxna som känner min mor eller Peter, smsa/ring inte och säg grattis. Då blir det ett jävla liv skulle jag tro. Dom blir nog inte så glada om jag har skrivit de i min blogg eftersom att dom gifte sig i hemlighet. Vilket jag inte förstår.. Varför gifter man sig i hemlighet..?
Aja nog om de. Mamma och Peter åker även till Thailand imorgon och är borta 16 dagar.
Storebror: Anders eller som jag kallar honom: Storebror är en väldigt skön gosse. Han och jag brukar slåss och busa här hemma. HAHAH han är så jävla rolig.
Han pluggar till So-lärare så om något år så är han en so-lärare. nog om honom ;)
Anna: big sis! Hon går 2an i gymnasiet på vittre södermalm. Hon trivs bra där. Hon bor mest hos mamma men ibland hos pappa. Hon oh jag bråkar en hel del.
Vilket är jobbigt. Men vi har även våra bra stunder också.
Milo: Det är syrrans hund. Hon ska även få en ny hund i sommar.
Och jag ska få en ny häst! Sug på den du! ;)



nu ska jag kolla Wallander med paps!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0