drömde att jag skulle flytta

hej på er.
Det blev ingen fest igår bara för att haninge va så dött igår. Så jag Johanna och Alexander åkte runt i Alexanders bil och sen köpte vi godis som vi åt hemma hos Alex när vi kollade på film.
Vi kom hem vid 12 tiden.
Då satte vi oss och spelade sims haha.
Sen så somnade vi vid ca halv 2.
Men nu ska jag berätta om min dröm som jag hade inatt. Jag drömde att pappa skulle på visning på ett hus som vi kollade på för ca 3 år sen. En jättestor villa i Tungelsta. För er som bor i Tungelsta så kanske ni vet vilken villa jag menar om jag säger den stora gula villan vid tåget.
Aja skitsamma. Men jag drömde de iaf. Men de läskiga är att jag har för mig att pappa sa igår att han skulle kolla på de huset. Å att han och Monica skulle kanske köpa de huset och sälja gården som pappa och monica köpte för ett halvår sen. Och att pappa ska sälja sina andra hus..
Så när jag vaknade så gick jag in på hemnet.se där man kan se vilka hus som är tillsalu.
Så det måste vara n dröm..
Aja nu ska jag ringa pappa och fråga om det var sant.
haha vi hörs sen.
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0