hotel och restaurang eller djurgymnasiet Liljeholmen..?

Hej på er. Nu kommer dagens första och sista inlägg.
Förlåt men då blir det idag.. hm..
Jo, idag så gick jag i skolan. Jag gick upp vid halv 8 och pappa körde mig till skolan!
Sen efter skolan så stannade jag Bea och Johanna kvar i skolan ett tag. haha. Men innan vi gick så la jag mig på golvet hahaha och rektorn eller vem fan de nu är såg mig ligga där och sprang fram till mig å ba: hur mår du?!!!! osv. men jag bara började asgarva! hahah fan va kul de va.
Sen så drog jag hem och Johanna och Bea knatade hem till Bea. Sen hade jag träning som gick hur bra som helst! Vi hade högt tempo! Det var jobbigt men skitkul. Jg tycker att det gick bra för mig idag så inga sura miner här inte.
Nu ska jag snart avsluta detta inlägg.
Men tänkte bara ta mina planer för imorgon:
09.50 börjar skolan
15.00 slutar skolan
16.00 träna med bea (torvalla)
18.00 middag
18 ---> hemmakväll med matteboken...!

juste va på möte idag i skolan och jag tror att jag vet vart jag ska söka till i höst.
det kommer att bli hotel och restaurang i Handen eller djurgymnasiet på Liljeholmen.
inriktning kock eller djursjukvård.
hm.. det är svårt..

aja nu ska jag ner och dricka tee.
vi hörs imorgon sötnosar.


Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0