skola, kuddkrig och träning

Hejsan! Idag har jag också haft mycket att göra.
Började skolan vid 9 idag. Så jag gick upp vid halv 8. Vi hade So, Svenska, Musik, No, och Idrott..
Så vi hade en helt okej skön dag idag. Efter skolan tog jag Johanna och Bea en omväg hem till Johanna. Och Bea puttade mig in i 2 snöhögar.. Men vi kom hem efter en stund.. Åt mat :D Sen hade vi kuddkrig Bea och Johanna mot mig. haha om jag hade kul! Jag tror att jag vann också :D
haha jag börjar nästan skratta nu när jag tänker på när jag smällde en kudde i beas fejs! haha.
Men efter en ca 20 mins kuddkrig gick vi till bussen som vi tog till Torvalla där vi simmade i ca en timme.
Det gick bra fast Johanna tröck mig under vattnet några gånger fast jag gjorde också de på henne haha.
Sen efter vi hade simmat åkte Bea hem till sig och jag och Johanna gick hem till mig. Där Johannas mamma hämtade henne. Och jag åt middag. Sen tog jag en låång dusch.
Och nu ligger jag i sängen och är inne på facebook och lyssnar på musik.
Jag ska nog snart gå och lägga mig men jag vill kolla paradise hotel som börjar 22.00 och idag är det 2 ansnitt så de vill man ju inte missa.
Så jag ska nog försöka hålla mina ögon öppna. Och för alla som inte vet så blir man sjukttrött av att simma/bada. Men nu tänkte jag lägga ut bilder från igår i skolan och lite bilder från idag.

Igår:

gårdagens outfit.



haha visst ritar johanna fint ?
Jag och ricky på skoltoan ;)

bea och jag på bussen hem.

Idag:


kuddkrig!!


johanna efter badet.


jag efter badet.
haha om håret blev is :D


Nu ska jag fixa te.
hörs sen sötisar.
Puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0