Världens bästa Bea

Bea har skrivit ett härligt inlägg om året 2008. Året som vi kallar Alma och Beas år.
Titta va fint bea gjorde:

År 2008 var verkligen mitt & Almas år, vi gjorde så jävla mycket;


Åre en härlig vecka, där jag tvingades ut i snön med 40 garders feber, Alma lärde sig åka sittlift & snowboard, galet mycket mobbning mot mammas pojkväns barn, näsblod osv :D


Typ andra doppet eller nåt, det andra av mååånga :)



Spanien i augusti, med Almas familj. Sjukt härliga 10 dagar :)

Och vi red på våra första medryttarhästar (haha miss it) tillsammans, spenderade hela sommaren tillsammans (mest på Grönan med Max, eller stekandes i Tungelsta hela dagarna vilket jag saknar så det gör ont!), busade i skogen med Lasses hästar (hahaha vi vet vad som menas med det), firade hennes födelsedag tillsammans, var på hennes landställe och spelade in sjuka videos & bara var borta från verkligheten ett tag (tältade för första gången också!), fick vår första polisanmälning tillsammans (minne för livet hahaha), hade vårt första bråk, firade nyår tillsammans (haha sömnpiller & stackars askungen).. Listan blir ännu längre.

Snart 9 år, soulmate & syster ♥

jättefint syster! Saknar också de året.
Men jag lovar dig att iår kommer bli ett oförglömlig år igen som du och jag har framför oss!
Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0