bio och middag

Hejhej. Kom nyss upp ur ett bad med tända ljus osv.
Idag har jag varit hos bea och fikat, jag har även varit i skolan.
Och sen har jag ätit middag i stan med Anna och Pappa. Sen drog Anna hem då gick jag och Pappa på bio och vi såg prince of persia. Den var helt okej faktiskt. Han som är huvudpersonen i filmen är skitsnygg så det var inget större fel på den filmen ;)
Sen åkte jag och Pappa hem till storebror som flyttade idag. Så nu bor han i en lägenhet i Handen.
Så nu har jag bara Anna kvar sen är det bara jag och Pappa som bor kvar i huset.
Men iaf, just nu sitter jag i min säng och gör inte så jättemycket ska gå och lägga mej snart. Ska upp vid 7 imorgon.
Men vi hörs efter skolan.



Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0