Dagens!

Hej på er. Tänkte berätta lite om min härliga måndag som jag har haft tillsammans med johanna. Vi vaknade hos mig vid halv 10. Låg kvar i sängen och snackade (jag bloggade) Sen började vi fixa oss så drog vi hem till johanna där vi sminkade oss och johanna fixade sitt löshår. Sen drog vi till konsum där jag köpte en fanta och vi mötta även våran kära hemkunskapslärare Åsa som körde oss till skolan.
Sen gick vi på dom 2 lektionerna som vi hade som var mentorstid och språk.
Sen drog vi oss mot handen och vi åt lunch på café momo.
Och jag köpte en ny tröja som jag kan visa på bild imorgon eftersom att jag nog ska ha på mej den då.
Men nu ska vi dra oss hem mot johanna och packa lite.
Ni får ha det så bra så hörs vi senare.


gött va?

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0