Förlåt!

hej och förlåt med dålig uppdatering. Men jag har inte haft tid.
Igår tex då gick jag i skolan och sen åkte jag och johanna till stan och mötte upp johannas storasyster. Dom köpte en armband till deras faster som fyller år idag. Jag köpte också ett armband från snö som jag är jättenöjd med! Vi åt även donken i stan :D
Sen åkte vi hem till johanna och hämtade lite saker kläder bla. Sen åkte vi hem till mig och chillade galet. typ hahaha!
Jag tänkte visa er gårdagens outfit idag eftersom att jag inte gjorde de igår.
och sen kommer även dagens outfit som just nu består av mjukiskläder (a)
Just nu sitter jag och äter fil och flingor. Ska snart börja laga middag, jag är jättehungrig!
Men nu ska jag ladda över lite bilder så jag kan visa gårdagens outfit.
Juste jag får inget bra kort på mitt armband.
Så jag får visa det någon annan gång!
Men vi hörs senare!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Oddelena

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2011-07-25 @ 15:28:04
URL: http://oddelena.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0