Godmorgon

Hej kära läsare. Idag vaknade jag/vi vid 10 tiden. Men vi låg kvar i sängen ca 40 min (jätteskönt)
Sen gick vi upp och åt frukost med johannas familj. Det var mysigt. Sen gick vi ner igen och spelade spel :D
sen har vi bara legat och segat i johannas säng hela dagen.
Just nu sitter johanna och fixar sitt hår och jag bloggar och är inne på facebook. Vi har nyss planerat dagen.
Nu ska vi snart dra oss mot mig. Vi ska ta bussen (2 hållplatser) haha vi orkar inte gå (A)
Så hemma hos mig ska vi hämta pengar och sen om vi hinner så ska vi möta bea i handen för hon ska fixa sitt hår idag! :D
Sen vid 4 så ska jag och johanna på teater här i handen.
Vi ska titta på Lasse-maja. Jag har redan sett den en gång till men han som spelar lasse-maja är såååå jävla snygg! Så vi ska gå och se den idag :D
Jag ska ta lite bilder där idag så ni han få se hur snygg han är!
Men nu ska vi snart dra oss mot bussen så ni får ha det så bra så hörs vi säkert hemma hos mej.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0