Gör din egna sallad!

Hej på er.
Kom nyss hem från träningen. Det var kul att träffa tjejerna :)
Just nu sitter jag och pluggar och äter mig egna sallad. Som ni vet så älskar jag sallad. Jag älskar egengjord sallad. Jag älskar när jag får välja själv vad jag vill ha i min sallad. Och det bästa med egen sallad är att jag vet att det är nyttigt. Jag vet vad det är i min sallad. Så jag inte får i mig en massa onödiga fetter. Visst fett behöver man.. Men nu ska jag inte låta er tro att jag är så här: blää fett omg jag kommer bli fet. Visst jag tänker på vad jag äter och jag är blir lite rädd att jag ska bli fet om jag äter donken men jag vet att jag inte kommer bli det eftersom att jag tränar :) Nog om de. Nu vidare till salladen. emm.. Jo. Så jag tycker att ni ska pröva att göra egen sallad hemma. Det är jättegott :D
Och det går fort också!
Jag gjorde min på 7 min ;) slå den om ni kan haha.
Det här har jag i min sallad
en halv avokado
lite sallad
lite gurka
fetaost
tomat
oliver



sen lite olja på de sen är det bara att äta av det nyttiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0