Känslor

Tänkte börja skriva om lite mer intressanta saker som tex känslor.
Idag så känns det inte alls bra. Det känns som att jag mår psykiskt dåligt eller nåt..Sad but true.
Det känns som att allt bara är en stor cirkel som snurrar och jag står i mitten av den stora cirkeln som bara snurrar och snurrar. Allt går så fort! Tiden bara rusar förbi. Det känns som att jag inte kommer någon vart.  Men jag antar att det är mycket just nu. Eller jag vet att det är mycket just nu. Det är mycket i skolan, jag går nian så ni kan tänka er hur mycket jag har just nu. Jag spelar basket 2 gånger i veckan som jag inte alls hinner med. Men jag känner att jag måste gå.. Men ändå gör jag inte de.. Och jag vet inte varför.. Jag har inte haft bra kontakt med min mamma på snart 3 månader. Jag oroar mig jättemycket för mina betyg. Jag pluggar nästan varje dag eftersom att jag stressar upp mig så jävla mycket. Just nu vill jag bara komma bort till en plats där jag får lugn och ro. Där jag inte behöver tänka på Läxor, prov, problem osv. Där jag bara behöver tänka på att ta det lugnt.
Dit vill jag komma. Nu...




Kommentarer
Postat av: corre

det blir nog bättre snart ska du se :) <3

2010-03-01 @ 18:58:39
URL: http://cornelior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0