Sommartider

Hej och godmorgon. Sitter vid datan i datarummet hemma hos mamma och peter. Väntar på att lunchen ska bli färdig. Sen ska jag dra mig hem mot pappa. Idag är det kvartsfinal och jag är taggad :D
Det kommer bli jätteroligt att få spela match idag. Det var ett tag sen nu.
Men nu tänkte jag berätta om gårdagen/kvällen
Jag tog bussen halv 10 hemifrån svartbäcken. Och johanna och bea hoppade även på den bussen. Vi klev av vid sågen och gick mot söderby gård där festen var. Det var massor av trevliga tjejer och killar.
Så det var roligt att träffa nytt folk.
Men efter några timmar på festen så drog bea vidare med jennifer och linn på fest i handen och jag och johanna tog svartbäcksbussen hem. Johanna åkte hem till sig och jag åkte hem drack ett glas cola och åt lite choklad.
Sen gick jag upp vid 10 idag. Då fixade jag frukost och kollade på en beckfilm.
Jag måste bara säga att jag älskar beckfilmer. Jag tycker att dom är jättebra ;)
Men nu är snart lunchen klar så jag ska hjälpa till att duka osv.
Och juste.. glöm inte att ställa fram era klockor en timma idag. För nu är det sommartid!



Jag får önska er en bra Söndag så hörs vi senare.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0