En härlig dag i solen

Hej på er! kom nyss hem från skolan och Um. Det gick bra i både skolan och på Um. Just nu sitter jag här och skriver lite. Ska lägga in lite bilder sen måste jag sätta mig och plugga för imorgon har jag prov i Biologi. Så jag måste plugga lite idag. Sen ikväll så jag jag till Rudan med Bea och Johanna sen får vi se om det kommer några flera kompisar dit :)
Idag har vi legat ute och solat på rasten. Det var mysigt. Vi låg och pratade, lyssnade på musik osv.
Bea gjorde in inbakad fläta på mej, som blev fin! Tack sötnos. Men nu ska jag börja plugga. Men jag kommer att blogga mera innan jag drar ut ikväll. Så vi får ha det så bra så hörs vi senare.

Dagens bilder:


frillan som bea fixade (Y)


Morgan


jag och Milo

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0